Наша історія

Наша історія - це історія успіху, енергійності, юності, якості, технології та величезного бажання росту.

У жовтні 2001 року, після відкриття першого універсаму ТМ "Копійка", ми переконалися, що сильною компанію роблять не товари та послуги. Основа її сили - позиції у свідомості покупців. Ми змогли створити і запропонувати продукт, потреба в якому відчував ринок - низькі ціни, високий рівень сервісу, особливу атмосферу, широкий асортимент. З дня відкриття універсаму в 2007 році в Миколаєві, компанія вийшла на національний рівень і стала одним з провідних операторів роздрібної торгівлі на півдні України.
За останні роки оборот компанії збільшився в кілька разів. Щодня мережа універсамів «Копійка» обслуговує понад 100 тисяч покупців.

ТМ "Копійка" - найбільш динамічно розвинена роздрібна мережа.Оцінив наші фінансові показники і проаналізувавши потреби покупців, ми сфокусували розвиток мережі в трьох форматах: невеликі магазини площею до 500 м2, середні - площею 600- 800 м2 і великі супермаркети близько 1000 м2. Загальна площа універсамів налічує понад 30тис.кв.метров. Ми намагаємося стежити за всіма новинками на ринку. Систематично проводиться якісний аналіз товарних категорій. Ми прагнемо підтримувати в ТМ «Копійка» оптимальний асортимент. Залежно від площі магазинів асортимент товарів варіюється від 10 000 до 20 000 позицій.

Мета розвитку нашого підприємства - створення і розвиток у південному регіоні зручних, сучасних, популярних універсамів в густонаселених районах міста, у хороших транспортних розв'язок і магістралей, забезпечуючи покупцям можливість економії часу і грошей на здійснення покупки. Ми прагнемо надати нашим покупцям можливість комфортного придбання великого асортименту свіжих продуктів при хорошій якості обслуговування.
Велика частина універсамів працюють цілодобово. Цінова політика розрахована на категорію середній клас, але в асортименті присутні позиції як першої необхідності, так і преміум класу.
Для зручності покупців в багатьох магазинах працюють пункти комунальних платежів та обміну валют, аптеки, хімчистки.

Темпи розвитку ТМ КОПІЙКА.
Кількість магазинів торгової мережі постійно зростає. На сьогоднішній день це 82 магазини - основна частина з яких представлена ​​в Одеській області (м. Одеса, м. Чорноморськ, м. Білгород-Дністровський, м. Южне, м. Подільськ, м. Балта, м. Ізмаїл, м. Рені, м. Кілія, м. Татарбунари) і невелика частина представлена ​​в Миколаївській (м. Миколаїв, м. Южноукраїнськ та м. Первомайськ) та Херсонській (м. Херсон) областях.
Наш досвід і знання дозволяють нам адекватно оцінювати ситуацію і приймати правильні стратегічні рішення.

Місія компанії - стати одним з провідних в Україні операторів ринку роздрібної торгівлі, будуючи свою взаємодію з партнерами і покупцями так, щоб вони стали прихильниками наших послуг, створюючи колектив однодумців, працюючих для досягнення спільних цілей.