Наша історія

Наша історія - це історія успіху, енергійності, якості, технології та величезного бажання росту.

У жовтні 2001 року, після відкриття першого універсаму ТМ "Копійка", ми переконалися, що сильною компанію роблять не товари та послуги. Основа її сили - позиції у свідомості покупців. Ми змогли створити і запропонувати продукт, потребу в якому відчував ринок - низькі ціни, високий рівень сервісу, особлива атмосфера, широкий асортимент. З дня відкриття універсаму у 2007 році в Миколаєві, компанія вийшла на національний рівень і стала одним з провідних операторів роздрібної торгівлі на півдні України.
За останні роки оборот компанії збільшився в кілька разів. Щодня мережа універсамів «Копійка» обслуговує понад 100 тисяч покупців.
 
Оцінив наші фінансові показники та проаналізувавши потреби покупців, ми сфокусували розвиток мережі на трьох форматах: невеликі магазини площею до 500 м2, середні - площею 600- 800 м2 і великі супермаркети близько 1000 м2. Загальна площа універсамів налічує понад 70 тис.кв.метрів. Ми стежимо за всіма новинками на ринку. Систематично проводим якісний аналіз товарних категорій, прагнемо підтримувати в ТМ «Копійка» оптимальний асортимент. Залежно від площі магазинів асортимент товарів варіюється від 10 000 до 20 000 позицій.

Мета розвитку нашого підприємства - створення і розвиток у південному регіоні зручних, сучасних, популярних універсамів в густонаселених районах міста, біля транспортних розв'язок і магістралей, забезпечуючи покупцям можливість економії часу і грошей на здійснення покупки. Ми прагнемо надати нашим покупцям можливість комфортного придбання великого асортименту свіжих продуктів при хорошій якості обслуговування. Цінова політика розрахована на категорію середній клас, але в асортименті присутні позиції як першої потреби, так і преміум класу.
Для зручності покупців в багатьох магазинах працюють пункти обміну валют, аптеки, хімчистки.

Темпи розвитку ТМ КОПІЙКА.
Кількість магазинів торгової мережі постійно зростає. Сьогодні це понад 100 магазинів - основна частина з яких представлена ​​в Одеській області (м. Одеса, м. Чорноморськ, м. Білгород-Дністровський, м. Южне, м. Подільськ, м. Балта, м. Ізмаїл, м. Рені, м. Кілія, м. Татарбунари) і невелика частина представлена ​​в Миколаївській області (м. Миколаїв, м. Южноукраїнськ та м. Первомайськ). Наш досвід і знання дозволяють нам адекватно оцінювати ситуацію і приймати правильні стратегічні рішення.

Місія компанії - стати одним з провідних в Україні операторів ринку роздрібної торгівлі, будуючи свою взаємодію з партнерами й покупцями так, щоб вони стали прихильниками наших послуг, створюючи колектив однодумців, що працює для досягнення спільних цілей.